Legyen divat az önkéntesség!


Ez az első bejegyzésem 2016-ban. Kicsit eltűntem! :) De a benyomás ami miatt írom a bejegyzést, pont 2015.12.24-én, délelőtt ért. A belvárosban sétálva délelőtt, összefutottam egy ismerősömmel. Beszélgettünk és jelezte, hogy látta, hogy az egyik önkéntes egyesületben tevékenykedem. Látott az egyesület FB oldalán. Majd megjegyezte: már Ő is gondolkodott, hogy kellene segíteni, meg is nézte ezt az egyesületet, de mivel nem alapítvány, nem tudja leírni az adójából. Majd még hozzátette, hogy persze NEM divatból szeretne segíteni.  Hááát, mondom én sem divatból teszem, meg hát a pár kiló almát, narancsot amit viszek és az önkéntes munkát sem tudom leírni az adómból..., de értem a célzást! ;) Majd később elgondolkodtam, hogy miért is ne lehetne DIVAT az önkéntesség. Miért ne? Aki kapja az ételt, azt valszeg nem érdekli, hogy aki segít miért is teszi, örül és kész!  Ne érdekli, ha valaki kiposztolja az ott készült képeket az FB-n. Aki tud segíteni az is örül! Hol itt a gond? Szóval: legyen divat az önkéntesség! Baj nem lehet belőle! :)

Sok embertől hallottam már, hogy "gondolt rá", már "beszélt róla", hogy kellene ezt-azt csinálni, segíteni, bla, bla, bla. Nos, Nekik, Norbi barátom kedvenc youtube videóját ajánlom:
 

Megjegyzések