Dharma kicsit másképpen is! :)

forrás: http://cdn-static.denofgeek.com/sites/denofgeek/files/3/57//diehard4_0.jpg
 A Dharma jelentése: "A Dharma a beteljesített életfeladat. Az, amikor a benned levő tehetség a harmoniát segítve munkálodik. Amikor kicsi erőddel hozzájárulsz az egész összhangjához, a mindenség ereje Veled lesz!" (forrás: http://www.dharmayoga.eu/hu/Dharma-Joga/#menu)

Ahogy lenni szokott, találtam egy ide passzoló idézetet:

- Nem vagyok hősies meg minden.

-Nem vagyok bátor, mint maga. Nem vagyok olyan fickó.

- Én se vagyok egy hős.

-6 óra alatt tízszer mentette meg az életemet.

-Csak a munkám végzem. Tudja, mit kap a hősiességért?
Semmit. Magára lőnek. Kicsit hátba veregetik,
bla-bla-bla. Csak így tovább! Elválsz. Van egy feleséged,
aki nem emlékszik a nevedre. A srácaid beszélni se akarnak veled.
Egyre többször eszel egyedül. Higgyen nekem, hogy senki
nem akar az a fickó lenni.

- Akkor miért csinálja ezt?

- Mert nincs más, hogy megcsinálja.
Ha lenne valaki más, hagynám, hogy
csinálják. De nincs. Úgyhogy csinálom.


-Pont ettől válik azzá a fickóvá.

Ez meg a Die Hard 4.-ből való! :)

Megjegyzések