Coming out: jogsi, diploma, angol

Annak ellenére, hogy az adho mukha svánászanám nem kutya, a hanumánászana is egész jól megy, tudok ellenni fejenállásba és csöndben ülni is egy darabig, volt három dolog amit kihagytam az életemből egészen 38 éves koromig:
Jogosítvány ( jelnleg a 14. vezetés órán vagyok túl, kresz megvan)
Főiskola ( Júniusban sikerült az államvizsga)
Angol középfok ( magántanárnál képződök már)
És hogy miért nem csináltam meg idáig a fentieket? Tele van a padlás kifogásokkal! :)
Lusta voltam, nem érdekelt, féltem, későn érő típus vagyok,  sorolhatnám....
Persze az is hozzátartozik, hogy ha nem rugdalja a fenekem egy emberbőrbe búj angyal, lehet meg sem csinálom a fentieket. 
Ennyi a történet!
Ui: a piros Suzuki tanulóautót ne dudáld le, kérlek! :)
Frissítés: diploma kipipálva, jogsi kipipálva! :)

Megjegyzések